Általános Szerződési feltételek
A jelen feltételek tartalmazzák a www.norann.hu Norann Beauty Kft webáruházban forgalomba hozott termékeket megrendelők a www.norann.hu -val szemben érvényesíthető jogait, www.norann.hu korlátozott kötelezettségeit és felelősségét. A vásárló a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja, és magára kötelezőnek ismeri el jelen Vásárlási Feltételeket. A www.norann.hu fenntartja a jogot magának arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.
A szerződés létrejötte
A vásárló tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően közötte és az Eladó között adás-vételi, ill. szállítási szerződés jön létre.
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:
1. Bevezetés
2. A www.norann.hu webáruházban található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
3. A megrendelése feldolgozására és a megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
4. Szállítási módok, a kiszállítás feltételei
5. Fizetési módok
6. Jótállás és feltételei
7. Információ a megrendelőt megillető elállás jogáról
8. A panaszkezelés rendje
1. Bevezetés
A www.norann.hu internetes címen elérhető webáruházat Elek Annamária EV. (továbbiakban Üzemeltető) üzemelteti és tartja fenn.
Üzemeltető adatai:
Szolgáltató neve: Norann Beauty Kft
Szolgáltató székhelye: 1161 Budapest, Bács utca 63.
Szolgáltató elephelye: 1154 Budapest, Népfelkelő utca 1.
Adószám: 29023725-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-379346
Elérhetőségek:
- Központi e-mail cím (vevőszolgálat): norann.naturcosmetic@gmail.com
A www.norann.hu webáruház azzal a céllal jött létre, hogy az Üzemeltető által forgalmazott termékek a vásárlók által az Interneten elérhetőek és megvásárolhatóak legyenek. A webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe Magyarország határain belül lehetséges.
A jelen szerződési feltételek (ÁSZF) hatálya csak a webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a Webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki. A személyesen nyújtott szolgáltatásokra és webáruházon kívül értékesített termékekre nem.
A webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Üzemeltető nem iktatja, azok utólag nem lesznek hozzáférhetők. Az ÁSZF magatartási kódexre nem utal.
2. www.norann.hu webáruházban található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
A www.norann.hu weboldalon megtalálható termékek a Webáruházon keresztül történő megvásárlásához REGISZTRÁCIÓ NEM SZÜKSÉGES. A Webáruházban közölt információk a Ptk. rendelkezései alapján ajánlattételi felhívásnak – és nem a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak – minősülnek. A Webáruházban elektronikus úton való megrendelés esetén következésképpen a Megrendelő minősül ajánlattevőnek.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó összeget jelölnek, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Megrendelés menete:
A kiválasztott terméket a „Vásárlás” gomb megnyomásával tudja kosárba tenni. A termék mennyisége a Kosár oldalon módosítható, törölhető. A Megrendelést a „Megrendelés” gombra kattintva adhatja fel.
A Kosár oldalon látszanak a megvásárolni kívánt termékek. A termékek megrendelni kívánt mennyisége módosítható, a készlet erejéig. Az „X” gombra kattintva a termék eltávolítható a kosárból
A Fizetés és a szállítás módját a rendelés leadása előtt, a kosárban választhatja ki.
Számlaigényét kérem előre jelezze, amennyiben a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól! Ezt a megrendelés folyamán teheti meg.
Szolgáltató a vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Átutalás esetén a „Közlemény” rovatban kell feltüntetni a Megrendelő nevét valamint a megrendelés sorszámát. Így tudjuk beazonosítani a megrendeléseket.
3. A megrendelés feldolgozására és a megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
A szállítási határidő utánvételes csomag esetén 3-5 munkanap, de maximum 10 munkanap. A termékeket raktárról azonnal szállítjuk. A webáruház jelzi, hogy mikor lett postára adva a csomag. A megjelölt időpontok tájékoztató jellegűek, lehetnek eltérések.
Átutalásos fizetés esetében az utalás beérkezése után indul a csomag. A szállítási idő 3-5 munkanap, de maximum 10 munkanap. Az utalásokat minden munkanapon reggel és 17:00-kor ellenőrizzük.
A megrendelés és az átutalás során helytelenül megadott adatok estén nem vállalunk semminemű felelősséget!
4. A kiszállítás feltételei, szállítási módok
A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vásárlóra akkor száll át, amikor Vásárló a megrendelt terméket átvette. A www.norann.hu a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vásárló általi átvételekor adja át a Vásárló részére a számlát. SZÁMLA IGÉNYÜKET KÉREM, ELŐRE JELEZZÉK AMENNYIBEN A SZÁLLÍTÁSI ADATOK ELTÉRNEK A SZÁMLÁZÁSI ADATOKTÓL! Utólagos számlaküldés díja a vásárlót terheli. A díjszabás megfelel a magyar posta mindenkori díjszabásának.
Szállítási módok:
A Webáruházban a Vásárló választja ki a termék kiszállítási módját. A termék kiszállításának költsége a megrendeléskor feltüntetésre kerül.A kiszállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:
A Webáruházban megrendelt termékek - a kosárban történő adatbevitel során választható – szállítási módjai:
A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta Logisztika végzi. A csomag átvételekor minden esetben a Megrendelő felelőssége ellenőrizni a csomag és a benne található termék sértetlenségét. Választható házhoz szállítás, valamint Posta ponton történő átvétel.
Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken észlelelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató (eladó) nem fogad el!
5. Fizetési módok
A webáruházban a termékek bruttó vételárai vannak feltüntetve. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa a webáruházban feltüntetett termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és a megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.
A webáruházban történő megrendelés során az alábbi fizetési módok lehetségesek:
- Utánvéttel a MPL futárnak kell kifezetni a megrendelést
- Átutalással vagy banki befizetéssel
Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Megrendelő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Üzemeltetőnek fel nem róható okból nem adható át, a Megrendelő köteles az Üzemeltetőnek az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni. Az Üzemeltető telephelyén történő személyes átvétel nem lehetséges!
6. Garancia és feltételei
Az Üzemeltető fenntartja a jogot arra, hogy garancia és szavatosság feltételeit a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül, a jogszabályoknak megfelelően bármikor módosítsa, vagy kiegészítse. Garanciajeggyel nem rendelkező termékek esetében a garancia érvényesítéséhez a termékkel egy időben átadott számla vagy nyugta szükséges.
A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a Megrendelő a PTK. szabályai szerint írásban jelentheti be az Üzemeltető ügyfélszolgálatán.
Az Üzemeltető ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
E-mail cím: norann.naturcosmetic@gmail.com
7. Információ az elállási jogról
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely rendeltetésénél fogva nem szolgáltatható vissza (körömlakk, lakkzselé, sminkkészlet). Ezen termékek vonatkozásában is megilleti az elállási jog a Felhasználót, amennyiben a terméket még nem használta (nem távolította el a védőfóliát stb.).
Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből származó teljesítési hibákért. Utánvétesen visszaküldött csomagokat az Üzemeltető nem vesz át.
Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként való jelzést fogad el a Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.
Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.
Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
8. Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az norann.natircosmetic@gmail.com e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
A változtatás jogát fentartjuk!